[Pardus-kullanicilari] Açılışta parolayı kaldırmak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
6 Haz 2008 Cum 19:59:01 EEST

Komut ekranında  kdesu tasma yazdım, çıkan Tasma ekranında Görüntü
Yöneticisi'ne tıkladım, konsolda  "service dbus start" yazmamı istedi, onu
yapınca tekrar Tasma'ya döndüm, yine olmadı. "Dbus'a bağlanamıyor"
ve  "Servis Yöneticisi Mödülü Yüklenemiyor" diye iki hata veriyor. Ne

Friday 06 June 2008 Tarihinde 19:32:17 yazmıştı: