[Pardus-kullanicilari] Pardus Geliştiricileri Listesi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Haz 2008 Cum 09:18:50 EEST

Arkadaşım
Listenin adındanda anlaşılacağı gibi burası *Pardus kullanıcıları mail
listesi* ve burada kullanıcılar karşılaştıkları sorunları ve problemleri
dile getirip bir çözüme kavuşmak için kullanıyor.2008Beta kuran kullanıcı da
doğal olarak karşılaştığı sorunu çözmek için buraya mail atıyor.Farkında
olmadan test yapan arkadaşların gözünden kaçan veya değişik kombinasyonlu
bir bilgisayarda hata oluşturabilen bir noktayı dile getirerek bunun da
düzeltilmesinin gerçekleşmesini sağlıyor. Sizde tahmin edersiniz ki marka ve
modeller sayılamayacak kadar değişik ve çok donanım kombinasyonları hakip
piyasaya 99 Bilgisayarda düzgün çalışan uygulama 100 üncü bilgisayarda
topallayabilir. Bir diğer açıdan bakarsak 2008 Beta kullanıma açıldı meraklı
olan kullanıcı test etmek için yükler bu sürümü ve haliyle karşılaştığı
problemide bu listeye sorar.İyi ve bol Parduslu günler

05 Haziran 2008 Perşembe 23:44 tarihinde ok4nunal at yahoo.com.tr <
ok4nunal at yahoo.com.tr> yazmış: