[Pardus-kullanicilari] 2008 Beta ve İlk İzlenimler..

Savaş savasizmir at gmail.com
5 Haz 2008 Per 22:21:46 EEST

selamlar. pardus 2008 çok hoşuma gitti ve sanal olarak değil gerçek
olarak denemeye karar verdim o yüzden bu akşam artık emektar 2007.3
formatladım ve 2008in betasına geçiş yaptım. atheros ağ kartımı
tanımaması ve grubun otomatik olarak vista xp ve acer kurtarma
bölümlerini eklemesi dışında pek bir problemle karşılaşmadım. herkesin
ellerine sağlık. önceki grup dosyasını saklamam sayesinde rahatlıkla
grubu eski haline getirebildim. umarım başarılı bir beta sürecini
geçirip biran önce rc1 rc2 ve nihayetinde 2008 kararlı sürümüne
kavuşuruz.. inşallah