[Pardus-kullanicilari] Pardus Geliştiricileri Listesi

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
5 Haz 2008 Per 22:09:01 EEST

Arkadaşlar sorunu olan ve çözüm bulabileceğim sorunlar var mı diye
bakarken büyük bölümü 2008 hakkında sohbetlere ayrılan 200'den fazla e
posta gördüm. Bu postaların yaklaşık 100 - 150 kadarı benim ne çözüm
bulacağım ne de ilgileneceğim sorunlardı. Nihayetinde ne geliştiriciyim
ne de gönüllü katkı sağlayanlardanım. Sade bir kullanıcı olarak da
listemin bu şekilde kalmasını istiyorum.

Yetkililerden bir ricam olsa; Pardus geliştiricileri listesi yapsalar
2008 normal kullanıma geçene kadar sorunlarını orada paylaşsalar. Biz de
daha rahat bir iletişim ortamı kurmuş olsak daha iyi olmaz mı?