[Pardus-kullanicilari] Skype ve Amesene

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
5 Haz 2008 Per 19:38:34 EEST

Emre Bey,

iligli komutun basina, "sudo" ekleyerek girmeyi deneyin, yani:

sudo pisi build
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/applications/network/skype/pspec.xml
-y

tek satir olacak. Bu komut size "sizin" sifrenizi sorar, eger kurulumda
kendinizi yonetici yaptiysaniz, komut devreye girip calisacaktir. "su"
komutunda ise, kurulumda girdiginiz "sistem yoneticisi sifresi"ni girmeniz
gerekir. sudo ve su arasindaki fark budur.

Bu komut sonucunda, calistiridiginiz dizinde (muhtemelen
/home/kullanici_adiniz ) ismi skype ile baslayan bir dosya olusacak,

ls

komutunu kullanarak ismini gorebilirsiniz. Kurmak icin:

sudo pisi it ./skype....
tabii ... yerine dosyanin isminin geri kalani girilmeli, eger skype yazip
hemen TAB dusuna basarsaniz sistem otomatik olarak bulup yazacaktir).

Olmuyorsa tam olarak ne yaptiginizi tek tek kopyalayip buraya yapistirin,
bakalim...

Emre