[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Beta İndirme Sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Haz 2008 Per 18:55:37 EEST

Arkadaşım
 KGet ile indirirseniz her duraksamasında  indirmekte olduğu dosyaya sağ tık
ile duraksat akabinde başlat ile indirdiğin iso kopmalarda zarar görmüyor
ben de Beta yı indirene kadar 30-40 kez tekrarlamak durumunda kaldım nedeni
ise yöresel ttnet çalışması Kolay gelsin

05 Haziran 2008 Perşembe 18:16 tarihinde Bayram TATAR <
tatar_bayram at hotmail.com> yazmış: