[Pardus-kullanicilari] Dreamweaver Mx 2004

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
5 Haz 2008 Per 14:56:51 EEST

Yok, Windows yazmak yerine böyle yazılıyor. Açıkçası, Pardus'a Pardüse
demekten bir farkı yok. Pardus, pardus olarak kalsın, Microsoft Windows da
Microsoft Windows olarak. Değişik şekillerle ifade emeye gere yok, sonra
anlam kargaşası yaşanmasın.

05 Haziran 2008 Perşembe 13:20 tarihinde Hakan Küçük (Monrol) <
hkucuk at monrol.com> yazmış: