[Pardus-kullanicilari] Ynt: Dreamweaver Mx 2004

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
5 Haz 2008 Per 14:09:47 EEST

05 Haziran 2008 Perşembe 10:11 tarihinde melih kara <isteweb at gmail.com>
yazmış:

> Merhaba Arkadaslar Ben Bugun Muhtesem 2008 beta 1 versiyonunu
yukledim
> supersiniz tebrik ediyorum emegi gecen herkezi calısmalarınızda
başarıların
> devamını diliyorum ayrıca wine programı ile findows programlarından
biri
> lazım ve araştırdım herkes sorunsuz calısıyor diyor ama ne hikmetse
bende
> calısmadı Dreamweaver Mx 2004 versiyonu ile deneyen calıstırmayı
basaran bir
> arkadas var ise yardımcı olursa cok sevinirim herkese kolay gelsin
> [...]

Melih Bey:

Aşağıdaki bağlantıda PlayOnLinux adlı bir emülatörün nasıl kurulduğu
anlatılıyor. Adına bakıp sadece oyunları çalıştırdığını düşünmeyin, her
türlü program için işe yarıyor.

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?f=38&t=13962&st=0&sk=t&sd=a&hilit=PlayOnLinux

Kolay gelsin.

H.Adil Dönmez