[Pardus-kullanicilari] Kisisel Bilgi Yöneticisi Kontact hakkinda...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
5 Haz 2008 Per 13:13:00 EEST

Kubilay Bey çok teşekkür ederim bilgiler için, kafamdaki büyük soru imlerinden biriydi bu, böylece çözülmüş oldu. Yoksa kâğıdı kalemi alıp tek tek yazmak, sonra da yeni ortama onları aktarmak benim için delinin posteki kılını sayması gibi bir şey olacaktı.... ;-)

Ya da 2008'e geçmeyi erteleyecektim... :-)

Benim açımdan şimdi kararlı sürümün çıkışını beklemek var artık, 'beta'larla macera yaşamak benim için büyük bir lüks olur... :-)

Esenlikle...

Ömer Özen