[Pardus-kullanicilari] 2008 Beta1 Mount ve kablosuz að sorunu

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
5 Haz 2008 Per 12:53:36 EEST

Merhaba Nihat Bey,

2008/6/5 Nihat Taskin <nihataskin at gmail.com>:

> Merhabalar,
>
> 2008 Beta'yı kurdum fakat 2 sorunum var.
>
> Birincisi, takılı hdd leri mount etmedi acaba genel bir sorunmu değilse
> çözüm için bir öneriniz varmı. Hata olarak girmek istedim fakat hangi başlık
> altında yazmalıyım bilemedim hata sisteminde paketler/2008 beta gibi bir
> seçenek olmadığından 2008 haftalık sürüm/disk-manager altınamı yazmalıyım.

Valla cesitli yerlere gidebilir, KDE ile ilgili paketlere bakin derim,
olmadi disk-manager'a atin, yanlissa ilgili kisiye atanacaktir. Ben hata
raporlari icin haftaliklarin en guncel olanini secip ona giriyorum. (en son
30/5/2008'di sanirim).

> İkinci sorun ise kablosuz bağlantı ile ilgili ağ yöneticisinden gerekli
> ayarları yaptıktan sonra uygula dediğimde (policykit sanırım) parola soruyor
> bu esnada (2 kere) bilgisayarım kitlendi.  3. denemede kitlenme olmadı fakat
> şimdi de şöyle bir sorun var her oturum açtığımda ağ yöneticisinden
> "Otomatik Bağlan" yapmam gerekiyor bağlanabilmek için.

Kitlenme oluyorsa bunu da hata raporlamak gerek. Bende de 5/5/2008 surumunde
oluyordu, bu surumde olmadi bi sorun.

> Birde pisi arayüzünde bir pakedin ayrıntılarına bakıldığında "Paket Boyutu:
> XXXXX" şeklinde görünüyor KB, MB, Byte gibi bir boyut bilgisi yok.

Herhalde karar vermediler daha...
-
Emre