[Pardus-kullanicilari] Dreamweaver Mx 2004

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
5 Haz 2008 Per 11:27:58 EEST

Paket Yöneticisi'nden Wine'ı kurarak tüm Windows uygulamaları olmasa bile
bir çok Windows uygulamasını çalıştırabilirsiniz.
Wine uygulamasının çalıştırabildiği uygulamalar listesine
http://appdb.winehq.org/ adresinden erişebilirsiniz.

05 Haziran 2008 Perşembe 10:11 tarihinde melih kara <isteweb at gmail.com>
yazmış: