[Pardus-kullanicilari] konsolda root olamıyorum

ismail dr.ismailbalcioglu at gmail.com
5 Haz 2008 Per 10:06:46 EEST

On Thursday 05 June 2008 00:21:37 celal ŞAVUR wrote:
> selamlar ;
>
> biraz önce sabırsızlıkla beklediğim meraktan beta sürümünü kurduğum pardus
> 2008  bahsediyorum.
>
> ne yazıkki  konsolda " su " komutunu verip şifremi yazdığım vakit
>
> bana
>
> celal at comp3ng-pardus ~ $ su
> Parola:
> su: İzin verilmedi
>
> dişye uyarı veriyor.
>
> acaba normal kullanıcı şifrem ilşe admin şifem aynı olduğu için mi?
>
> yardımcı olursanız sevinirim.
>
> teşekkürlr....
>

> celal ŞAVUR

> [...]

Az önce şu şekilde hallettim
Tasma--->Sistem seçenekleri--->Kullanıcı yöneticisi---->düzenle dedim
Normal kullanıcı parolasını girdim
bu kullanıcıya yönetici yetkileri verin seçeneğini işaretledim.
Uygula deyince root parolasını sordu:Onu da girdim
konsolda tekrar deneyince root olarak girdi bu işlemlerden sonra