[Pardus-kullanicilari] Kisisel Bilgi Yöneticisi Kontact hakkinda...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
5 Haz 2008 Per 08:39:46 EEST

Merhaba,

Görüldüğü kadarıyla yakın bir gelecekte Pardus 2008'e geçeceğiz. Ve yine izlediğim kadarıyla güncellemelerle değil de, doğrudan Pardus dağıtımını indirip CD'den kuracağız. 2008 geldiği için 2007'ye güle güle diyeceğiz bir anlamda.

Benim sorum, 'Kontact' yazılımı üzerinde işlediğimiz bilgileri koruyup koruyamayacağımız... Koruyabilecek ve 2008'e aktarabileceksek, bunu nasıl yapabiliriz? Yazılımın ayarlarını karıştırdım biraz ama, kaydedip saklayacak bir yöntem bulamadım.

Özellikle takvim üzerinde işlemiş olduğumuz geçmiş ve gelecek bilgilerini yitirmeden nasıl 2008'e aktarabiliriz?

Bir yöntemi varsa ve konu hakkında bilgi verebilen olursa sevinirim.

Esenlikle...

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/