[Pardus-kullanicilari] ati ekran kartı

ali parlak alisukru at hotmail.fr
5 Haz 2008 Per 03:06:00 EEST

SAPPHIRE Sc-754 ATI-RS482M anakartimin uzerindeki ekran kartini kullaniyorum. pardus kurmak icin 3 aydır uğrasiyorum. ama bir turlu mavi kurulum ekranindan öteye gecemedim. orda takilip kaliyor. sonunda ekran kartimdan süphelendim ve internette arastirdim. benim gibi cok kisini de ayni sorunla muzdarip oldugunu gordum. fakat hepsi de ekran kartinin değismeden baska cözümü olmadıgını soyluyor. baska cozumu yok mu ekran karti almaktan baska bir cozum. tesekkur ederim.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted