[Pardus-kullanicilari] Fireworks ve dreamviewer denemesi

alibal alibalamca at gmail.com
4 Haz 2008 Çar 21:28:53 EEST

Değerli Pardus kullanıcıları bir çok kişi findowz programlarıyla ekmek
yiyor. Bunlar arasında kuşkuşuz adobenin programlarının azımsanamayacak yeri
olduğunu düşünüyorum. sözün kısası ben bu programların windows sürümlerini
wine ile güncel 2007.3 sürümlü pardusuma kurdum bir kursta öğrenci olarak
bulunmuş olmak nedeniyle.
güzel güzel çalışıyorlar. virualbox denedim üstüne kurayım diye virtualda
hata alınca belki diye kurduğum Adobe Stüdio8 elemanlarının tıkır tıkır
çalıştığını görmek beni şaşırttı ve gururlandırdı. bilgisi olmayan
arkadaşlar vardır diye paylaştım.
herkese iyilik ve güzellik diliyorum

--
alibal