[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ile 2008 kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Haz 2008 Çar 19:49:42 EEST

Arkadaşım
Grubu daha sonra yeni kurduğunuz Pardus 2008 den düzenlerseniz
bilgisayarınızdaki tüm sistemleri açabilirsiniz.Daha önce grub
düzenlemesinde sabit diskte kurulu 2007.3 olarak gözüken aki ayrı bölümü
doğru girmediğinizden diğer pardus u açamamışsınız.Alt F2 ile konsol
açın *kdesu
kwrite /boot/grub/grub.conf *yazın ve enterleyin size yönetici parolanızı
soron pencerye* yönetici parolanızı *girin grub conf dosyası açılacak
ekranın diger bölümünde home simgesine tıklayın diğer Pardusn bulunduğu
sabit disk (depolama ortamı) seçin boot klasörüne tıklayın akabinde grub
dosyasına tıklayın akabinde grub.conf dosyasını tıklayarak açın burada
açamadığınız pardus grubunu tarayın maus a sağ tıklayarak kopyala ve
akabinde daha önce açtığınız grub yazılımının altına bir satır boşluk
bırakarak yapıştırın kaydedip çıkın artık yeniden başlattığınızda en altta
açamadığınız pardus grububda yerini almış ve tıkladığınızda çalışır
durumdadır.Benim blgisayarımda 9  ayrı bölümde değişik sistemler ve test
serileri mevcut aynı yöntemle hepsini gruba dahil ettim ve açılıyorlar.
Kolay gelsin

04 Haziran 2008 Çarşamba 19:23 tarihinde engin akpınar <
enginalamut at gmail.com> yazmış: