[Pardus-kullanicilari] Evolution - Exchange

Ergin SAHIN ESAHIN at inci.com.tr
4 Haz 2008 Çar 13:13:31 EEST

Arkadaşlar selam

pardus 2008 beta'yı kurdum - usb disk ve ntfs desteği başta olmak üzere süper diyebilirim ama ufak bir sorunum var . .

Diğer dağıtımları kullandığım zamanlarda mail programı olarak "evolution" kullanırdım , sebebi exchange server ile uyumlu olması idi.
yani pop3 ve smtp kullanmayıp direk server üzerinde tutarım maillerimi.

Kmail ile bu sanırım olmuyor, imap kullanmak istemiyorum . .

evolution' u kaynak koddan kurmak yerine önerebileceğiniz yöntem varmıdır ?

http://www.pengu-n.com

Saygılar
Kolay Gelsin

Ergin ŞAHİN -  esahin at inci.com.tr