[Pardus-kullanicilari] her seferinde format mı atmam lazım

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
4 Haz 2008 Çar 11:49:15 EEST

Wednesday 04 June 2008 Tarihinde 11:20:10 yazmıştı:
> Merhabalar.Sorunum pisiden veya başka yollarla bir program kurunca ne tasma
> ne pisi ne firefox açılıyor ve bende bilgisayarıma format atmak zorunda
> kalıyorum ve bu da beni pardustan soğutuyor. Bunun formatsız bir çözüm yolu
> yok mu? Not:youtubeden indirdiğim bir videoyu flv den avı ye çevirmek için
> mconverter i kurduktan sonra bu problemler geldi başıma.

> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

1. Pisi ile hangi programı kurunca?
2. Diğer yollardan hangi programları ve nasıl kurunca?
3. Pardus'un hangi sürümünü kullanıyorsunuz?
4. Donanım özellikleriniz nedir? (İşlemci, anakart, ekran kartı vb.)

Pardus (Linux) ile format atmadan bir çok seyi düzeltebilirsiniz.
Ama önce kullandığınız sistem hakkında biraz araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
www.ozgurlukicin.com - http://tr.pardus-wiki.org/Ana_Sayfa - http://www.pardus-linux.org/
adresleri size bir çok faydalı bilgi sağlayacaktır.
Bu sitelerde biraz gezindiğinizde inanın sorduğunuz sorunun şekli çok değişecek.
Ve alacağınız cevaplar size daha çok şey ifade edecek.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS