[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 RC1 ile RC2 arasındaki zaman aralığı

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
3 Haz 2008 Sal 23:45:22 EEST

03 Haziran 2008 Salı 23:40 tarihinde Ceyhun Asılkazancı <
ceyhunasilkazanci at gmail.com> yazmış:

> Haklısınız ama benim için çıkış tarihi o kadar önemli değil, nasıl çıkacağı
> önemli.
> Daha önce de bahsettiğim gibi RC1'den RC2'ye geçiş için bence 1 hafta
> yeterli olmayacaktır.

Hatırladığım kadarıyla 2007 için de RC1 ve RC2 sürümleri arasında çok kısa
bir fark vardı. Beta, hataların bir miktar olabileceği bir deneme sürümü, RC
ise Sürüm Adayı. Yani asıl sürüme çok yaklaşmış. Ufak tefek pürüzler kalmış
anlamına geliyor. Dolayısıyla RC1'e ulaşıldığında zaten çoğu hata çözülmüş
olacak. 1 haftalık süre de pürüzleri gidermek için yeterli. Ki, kararlı
sürüm ortaya çıktığında dahi birtakım gözden kaçan hatalar olabiliyor. Bunun
için de kısa süre içerisinde yamalar geliyor. Kafanızı takmayın yani :)