[Pardus-kullanicilari] HP rw6815 PDA

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
3 Haz 2008 Sal 16:09:24 EEST

evet Synce de calisacak gibi sanki,

http://www.synce.org/moin/SynceInstallation

Buradan Ubuntu gibi bir dagitim secilip, oradkine benzer bir metod Pardus
icin kullanilabilir. Belki teknik acidan ileri bir arkadas deneyip Pardus'u
da bu Wiki'ye ekleyebilir.

Synce kurulduktan sonra da ustune opensync kurulup gerekli plugin yuklenerek
KPIM ile alisveris saglanabilir sanirim. (ya da evolution plugin).

Ben vakit bulursam yapmaya calisirim, ancak yine de sanki bi onceki cozum
(scheduleworld) daha sorunsuz calisackmis gibime geliyor.

Emre