[Pardus-kullanicilari] Kulaklıktan da ses geliyor laptoptan da [Realtek HD Audio]

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
1 Haz 2008 Paz 23:06:24 EEST

Konu başlığı biraz uzun oldu kusuruma bakmayın, daha kısasını bulamadım :)

Casper Laptop'um ve ben Pardus 2007.3 kullanıyoruz. Daha önce denediğimiz
bir-iki linux'ta (oS 10.3) olduğu gibi pardusumuzda da kulaklığı taktığımız
zaman kulaklıktan ses geliyor ancak dahili hoparlörümüzden de ses gelmeye
devam ediyor.

Biz istiyoruz ki, biz kulaklık taktığımızda hoparlörümüzden ses gelmesin.

Mümkün müdür dersiniz? Elbette mümkündür de nasıl yapabiliriz, bilgisi olan
var mı?

İlginiz için teşekkür ederiz.

--
Husrev