[Pardus-kullanicilari] bağlanmamış bölüm

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
1 Haz 2008 Paz 14:20:54 EEST

arkadaşlar makinem üçe bölünmüş durumda. bir bölümünde vista diğer bölümünde
pardus 2008 diğer bölümünü ise depo olarak kullanıyorum. ayrıca bu bölümler
ntfs olarak biçimlendirilmiş durumda (parduskurulu bölüm hariç) . fakat depo
olarak kullandığım 85 gb. lık bölümünü pardusta göremiyorum, dolayısıyla
belgelerime ve dosyalarıma ulaşamıyorum. pardustan baktığım zaman bu bölümü
bağlanmamış olarak görüyor. vista olan kısımı görüp müdahale edebiliyorum.
bilgisayarı bir kaç kez düzgün bir şekilde açıp kapattığım halde 85 gb. lık
bölümü hala kullanamıyorum. ne yapmam gerekiyor.
--
ZAFER OSMANOĞLU