[Pardus-kullanicilari] FIREFOX 2.0.0.16 DA EKLENTI KALDIRMA VEYA GUNCELLEMELERI YAPMAMA SORUNU

Osman Bahadır GOKCEN obgokcen at gmail.com
31 Tem 2008 Per 18:38:22 EEST

*********
> Sorunu çözmek için Firefox u kaldırıp tekrar kurdum ama işe yaramadı.

Onun yerine mv ~/.mozilla/firefox/ ~/.mozilla/firefox-yedek komutu ile ayar
dosyalarınızı yedekleyip firefox'u yeniden başlatmanızı ve eklentileri
yeniden yüklemenizi tavsiye ederim. Yeniden kurulum yapınca ayarlarınız
silinmiyor.
*********

Dediğiniz komutu alt f2 ile girdim ve eklentilerin hepsini kaldır seçeneğini
tıkladım.
Tabii dom inspector hariç hepsini kaldır seçeneği var ve hepsi için yaptım.
Sonra /usr/lib/Mozilla Firefox/extensions  dizinine baktım ve gördüm ki
sadece  inspector  ve bir dizin daha var.
Sonra sadece ad block eklentisini ekle dedim.
Ve baktım ki yeniden başlatıldığında kurulacak yazıyor eklenti penceresinde.
Yeniden başlattım ve kontrol ettim.
Eklenti kurulmamış aynı ikaz duruyor. Bir bug oluştu ama bunu da
kaldıramıyorum.