[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Husrev wapper at gmail.com
31 Tem 2008 Per 17:27:11 EEST

2008/7/30 Numan BAŞPINAR <numan at merkezbilgisayar.com>:
> Gayet güzel gidiyor. Savaşı, demokrasiyi, özgürlüğü bir yana bırakırsak
> zeka seviyemizi de test etmiş olduk işte :) Benimki orta seviye
> çıkmış... buna da şükür.

Aşk olsun Numan Bey, kim size orta zekalı dedi?

Ben sadece bir çok orta zekalı insan tarafından deli olmakla
suçlandığımdan dolayı bunu artık (yenilerin tabiriyle) kanıksadığımı
ve artık tepkisizleştiğimi belirtmek istedim.

Bunun sizin zeka seviyenizle ne alakası var?

Siz beni alenen deli olmakla suçlarken benim ifadelerimden zorlama bir
yorumla sizin orta zekalı olduğunuz anlamı çıkarılabiliyorsa çok da
acımazsızca davranmış sayılmam değil mi?

Hem "Delidir, Ne yapsa Yeridir.", bununla yetindiğime bin şükür, değil mi?

--
Husrev
husrev at ozayman.com