[Pardus-kullanicilari] FIREFOX 2.0.0.16 DA EKLENTI KALDIRMA VEYA GUNCELLEMELERI YAPMAMA SORUNU

Osman Bahadır GOKCEN obgokcen at gmail.com
31 Tem 2008 Per 11:07:33 EEST

Firefox 2.0.0.16 versiyonunu kullanıyorum bu arada Firefox 3.0 ı merak edip
bir çalıştırayım dedim. Pek beğenmedim, bazı eksikleri
var hala o yüzden eski versiyona geri döndüm, lakin bu defa Firefoxda
bulunan önceden kurduğum eklentileri de bir güncelleyeyim dedim örneğin
Yoono eklentisi.
Bunu bir daha kuramadığım gibi herhangi bir eklentinin güncellemesini dahi
yapmıyor.
Şöyle yazıyor eklenti sayfasında: Firefox baştan başlatıldığında
kaldırılacak yada kurulacak..

yazıyor.. ama gel gelelim bu güncelleme yapılmıyor eklenti ekliyorum listede
görünüyor ama kurmuyor yada yine listede duruyor ama kaldırmıyor.
Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?

Sorunu çözmek için Firefox u kaldırıp tekrar kurdum ama işe yaramadı.