[Pardus-kullanicilari] Wireless sorunu

Barış KAPLAN bariskaplan at gmail.com
31 Tem 2008 Per 09:18:46 EEST

Evet aynı problemi bende yaşıyorum.

Çözüm yöntemi olarak şimdilik sadece
$ sudo network down wlan
$ sudo network up wlan

ayrıca laptop daki wireless butonu wireless ı kapatıp yeniden açmak için
donanımsal bir çözüm olmuyor. Bir buton yetkilendirme sorunu mu var acaba!

Not : Dikkat etmedim ama Bu işlem Ram kullanarak kapatıp sonra yeniden açtığım
zaman da gerçekleşiyor olabilir.

İyi çalışmalar,
Barış KAPLAN

Thursday 31 July 2008 Tarihinde 03:07:59 yazmıştı: