[Pardus-kullanicilari] Kurulum da 13ncü adımda %0 da kalıyoruz...

Barış KAPLAN bariskaplan at gmail.com
30 Tem 2008 Çar 22:44:46 EEST

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Kurulum/2008#Kuruluma_haz.C4.B1rl.C4.B1k

daki yönerge içerisinde 13ncü resimdeki ilerleme gerçekleşmiyor. %0 da
kalıyor. Bir hata ekranı geliyor Error 5 diyor ama ardından hatanın içeriği
okunamayacak şekile geliyor.

12nci resimdeki Grub seçeneklerinin her üçünü de denedim hiçbirisi çözüm
olmadı.

1nci resimdeki F3, F4 ve F5 seçeneklerinin de yine tümünü denedim sonuç yok.

daha önceleri 2007 kurulumunda ekran kartı probleminden dolayı bazı grub
kurulum paremetrelerini safe yapmış ve başarıya ulaşmıştım, acaba burada da
yine benzer bir safe eklemesi yapılabilir mi? müdür=safe yali=safe benzeri...
ancak bu işi zaten 1nci reimdeki F3, F4 ve F5 seçenekleri sağlıyor olsa gerek
düşüncesindeyim...

çözüm önerisi olursa denemeye hazırım.
Saygılar,
Barış KAPLAN