[Pardus-kullanicilari] cabextract paketi

Mustafa Günay mgunay at pardusman.org
30 Tem 2008 Çar 12:08:36 EEST

Wednesday 30 July 2008 Tarihinde 11:46:36 yazmıştı:
> exe uzantılı bir dosyayı cabextract ile nasıl açıyoruz.
> paketlerden cabextract paketini kurdum. konsolda örneğin desktop üzerindeki
> xxx.exe dosyasını açmak için nasıl bir komut yazmam gerekli...
>
> (ms windows yazı fontlarını pardusa kurmaya çalışıyorum. pardus wiki de
> sadece exe  uzantılı dosyaları cabextract ile açacaksınız diyor)

Kusura bakmayın son halini test etmeden yollamışım

cabextract dosya.exe -d çıkartacağınız-dizinin-adı

eğer dosyalar arasında eleme yapmak isterseniz -F parametresini
kullanabilirsiniz.

cabextract dosya.exe -d çıkartacağınız-dizinin-adı -F *.TTF -F *.ttf