[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Husrev wapper at gmail.com
30 Tem 2008 Çar 11:12:09 EEST

2008/7/30 emre erdoğan <postaemre at gmail.com>:
> Evet biraz zorluk yaşayabiliriz, uyum sorunları da olabilir ancak siz
> hiç yorulmadan, yıpranmadan kazanılan bir zafer gördünüz mü?

2 yumurta kırılmadan omlet yapılmaz diyorsunuz, öyle mi? "İlla devrime
ayak uyduramayan birileri olacak, illa ki direnenler olacak, ama 2 ton
kan akıtmadan ülkede yeni ve güzel bir sistem kurulamaz, bu amerikan
emperyalizmi belasından kurtulmak için elbette birileri ölecek
yoldaşlar, toprak ananın verdikleri insanlar arasında eşit dağıtılana
kadar burjuva sınıfının prololeterya üzerindeki sömürüsü bitene kadar
savaşacağız" demek mi istiyorsunuz?

Evet, ben biliyorum, hiç yorulmadan, hiç kan dökülmeden kazanılan bir
zafer biliyorum. Mekke'nin Fethi'nde hiç kan akıtılmadı, kimsenin evi
yakılmadı, kimse yurdundan kovulmadı, ama galibiyet geldi. Zira
insanlara kılıç zoruyla değil, gönüllerini feth ederek kazanılmış bir
zaferdi bu, Zaferlerin En Büyüğü. Birini kılıç zoruyla birşeyi yapmaya
zorlarsınız, sonra eski günlerdki gücünüzü kaybedersiniz, karşınızdaki
güçlenir, sonra sizin yaptırdığınızı yapmamaya başladığı gibi, sizden
güçlü olduğunda size aksini yaptıracaktır.

Yani bugün bir yasa çıkarıp linuxu kamuya zorunlu kılarsanız, yarın
öbür gün bii gelip bu yasayı kaldırdığında millet bayram ilan eder,
meydanlarda göbek atar, bir daha da kamuda kimse pardus kullanmaz.

Dayattığınız şey dünyanın en güzel şeyi dahi olsa dayattığınız
insanlara dünyanın en kötü şeyi olarak gelecektir.

Ayırca Numan Bey'e de tartışmayı başlatan iletinin benimki olmadığını
hatırlatmak isterim. Böyle bir yazının altına benim mailimi alıntı
yapmakla kastettiği açık bir şekilde "deli" demektir. Ancak orta
zekalıların bu şekilde hakaretlerine alıştığımdan abartılı bir tepki
vermeyeceğim.

İyi günler dilerim.

--
Husrev