[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
29 Tem 2008 Sal 17:08:47 EEST

Kavram olarak "zorla özgürlük olmaz" deyişine destek verirken yanlış
anlaşılma olmasın.
Kişiler söz konusu olduğunda zorlamaya, dayatmaya karşıyım.
Ama kamu kurumlarında Pardus zorunlu olmalı.
Devletin dışa bağımlılığı azaltan ve özgürleştiren teknolojileri
kullanması, geliştirmesi ve en önemlisi teşvik etmesi bence bir
zorunluluktur.
saygılar,

Kılıç Köken yazmış: