[Pardus-kullanicilari] Kooldock

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
28 Tem 2008 Pzt 14:55:27 EEST

Selamlar,
Tam olarak bilmiyorum. Ancak standart çalışırken sorun olmamıştı. Ne
zaman ki standart görev çubuğu ve başlat menüsünü kaldırıp kendi
dizaynımı yaptığımda açılmamaya ya da açılırken hata vermeye başlamıştı.
Simgelerdeki Türkçe kareakterlerde mi sorun var diyerek Türkçe
karakterler kullanmadım ama yine aynı hatayı verdi...Yani adamın menüsü
ileoynamayacaksın :)

Mucip:)

Gökhan Yurdusev yazmış: