[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 30, Konu 287

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
28 Tem 2008 Pzt 12:21:21 EEST

desktop yerine masaüstü kullanılması fikri tabii ki doğru.konsole karşılığı uçbrim değil de yazı komut ortamı ya da başka birşey olabilir ama uç birim yanlış olur. bir de pisi yle birlikte apt görüşlerinize pek katılamayacağım, en iyisi siz ya da başkaları alışsınlar.şöyle ki apt komutlarını kullanmaya alışan birileri eğer apt ve pisi varsa Pardusumuz'da hep apt yi tercih edecektir ve apt nin şu an ki yaygınlığından ötürü pisi miz Pardus kedisi gibi soyu tükenmekle karşı karşıya kalabilir :) ki apt yerine pisi kullanmak bu kadar mı zor yani, biraz da sitem edeyim.iyi günler.