[Pardus-kullanicilari] Chip dergisinden Pardus incelemesi

Okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
27 Tem 2008 Paz 11:43:28 EEST

Chip dergisinin İnternet sayfasında
(http://www.chip.com.tr/konu/Tum-zamanlarin-en-ayrintili-Pardus-incelemesi_7842.html)
Pardus 2008 incelemesi var. Chip dergisini Windows dergisi olarak
küçümsemeyin Pardus'la tanışmamız bu dergi sayesinde olmuştu. O günden
beri de Pardus kullanıyorum. Gerçi artık Chip dergisini ara sıra almama
neden olup kendi müşterisini bir azaltmış olsa da Pardus'a bir kişi
kazandırarak büyük bir yararı olduğuna inanıyorum derginin.

Chip okumama gerek kalmadı artık ama hala sitesini inceler bilgi alırım.
Bir de download siteleri olduğunu söylemek isterim. Burada Linux işletim
sistemlerinin ve telefonların kullandığı programlara da yer vermekteler.