[Pardus-kullanicilari] ekran donması kiltlenme

mehmet parduslist at gmail.com
27 Tem 2008 Paz 10:48:04 EEST

Aynı bilgisayarda aynı sorunu yaşadığımı daha önce bende belirttim ama bir
çözüm önerisi alamadım maalesef son mesajlarıma ise yanıt alamadım. Şimdi
ara ara güncellemeleri yapıp (onuda konsola düşerek ancak yapabiliyorum
çünkü masaüstü açılır açılmaz yada 1-2 dk içinde kilitleniyor) kendi kendine
düzelmesini bekliyorum. Yinede cevap verecekler olabilir umuduyla bende
ekliyeyim 2007 tüm versiyonlarında ve beta 2.6.24 çekirdeğinde sorunsuz
kullanabiliyordum. Yardımcı olabilecek arkadaşlara bende teşekür ederim. iyi
çalışmalar.
Bir kaç defada o masaüstü yükleniyor falan yazan simgelerin olduğu ekrandan
bir önceki ekranda kilitlendi
Ekran kartı Geforce Go 6100
24 Temmuz 2008 Perşembe 19:48 tarihinde Kemal Yalçın <