[Pardus-kullanicilari] Kurulum sonrasi 'grub' hatasi....

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
26 Tem 2008 Cmt 21:25:02 EEST

Merhaba,

Dizüstü bilgisayarıma 2007.3'ü kurdum. Kurulum sonrası 'bilgisayarınız yeniden başlatılıyor' diye uyarı verdi. Kurulum CD'sini çıkardı, yeniden başladı ancak uzun süre siyah bir ekran kaldı. Ben de düğmesinden kapatıp yeniden açmayı denedim.

Siyah ekranda şu uyarıyı verdi:

[Minimal BASH-like line editing is supported. For the first word.
 TAB lists possible command completios. Anywhere else TAB lists
 the possible completions of a device/Filename. ]

grub>

Sorunu Pardus'a ilişkin birçok sayfaya baktım ancak benzer bir sorunu sadece 'Çalışan CD' için veriyor ve o komutları girdiğimde 'Error' uyarısı veriyor.

Ne yapmam gerektiği konusunda kimse bir yardımda bulunabilir mi?

Bilgisayarda başka bir işletim sistemi yok. Sadece Pardus'u kurdum, ama açamadım...

Esenlikle.

Ömer Özen

Yahoo! Canada Toolbar: Search from anywhere on the web, and bookmark your favourite sites. Download it now at
http://ca.toolbar.yahoo.com.