[Pardus-kullanicilari] USB baglantili diske Pardus kurabilir miyim....

ertuğrul gazi özkürt ertugrul_1903_kartal at hotmail.com
26 Tem 2008 Cmt 14:35:39 EEST

Bıostan bence etkinyaptıktan sonra kuruluma geçin

Selametle

Date: Fri, 25 Jul 2008 12:31:51 -0700From: ofozen at yahoo.caTo: Pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: [Pardus-kullanicilari] USB baglantili diske Pardus kurabilir miyim....

Merhaba,Western Digital marka bir usb bağlantılı sabit disk satınaldım. Toshiba Satellite 1400, 256 bellekli dizüstü bilgisayarıma bu diski bağlayarak bunun üzerine Pardus'u kurabilir miyim?İlk denemem başarısız olmuş, sonrasında bu sabit diski tanımaz olmuştu; çünkü üzerindeki herşeyi silmiştim.Kurabilirsem nasıl, kurarım, bilgi veren olabilirse sevinirim.Esenlikle..Ömer Özen

Now with a new friend-happy design! Try the new Yahoo! Canada Messenger
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview