[Pardus-kullanicilari] skype

Huseyin Berberoglu nxs at nxsn.com
25 Tem 2008 Cum 19:20:19 EEST

Merhaba,

Skype'a giriş yapın.

CTRL+O ya basın. Ses aygıtlarına gelin. Tüm ayarları "pulse" seçili olacak
şekilde değiştirip "Uygula"yın daha sonra "bir ses çıkar"ın ve "test
araması" yapın. Eğer ses çıkarma düzgün çalışırsa Zil Çalma ve Ses Çıkışı
ayarları tamam demektir.

Test aramasında önce sesinizi kaydediyorsunz sonra aynı sesi dinliyorsunuz.
Eğer bu olmuyorsa Ses Giriş ayarınızı değiştirin. Örneğin ben Ses Girişi
olarak HDA Intel (hw:Intel,0) seçili. pulse ile de ses gitti ancak kalitesiz
gitti. bu ayar ile en kaliteli sesi gönderiyorum, sorunsuz sesli görüşme
yapabiliyorum.

Bu ayarlar dışında tabi arkadaşların benden önce belirttiği gibi KMix
ayarlarınızı da kontrol etmeniz gerek.

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu