[Pardus-kullanicilari] pardus e defrag yapma

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
25 Tem 2008 Cum 04:00:11 EEST

Pardus'a daha doğrusu ext2 ya da ext3 kullandığınız herhangi bir
işletim sisteminin partition'larına defrag işlemi yapmanıza gerek
yoktur. Çünkü linux disk alanını windows'a göre daha düzgün ve
akıllıca kullanır.

http://www.whylinuxisbetter.net/items/defragment/index_tr.php?lang=tr

adresinde daha detaylı açıklama bulabilirsiniz.

24.07.2008 tarihinde Okan Ünal <ok4nunal at yahoo.com.tr> yazmış: