[Pardus-kullanicilari] skype

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
23 Tem 2008 Çar 18:44:36 EEST

Merhaba,

Önce aşağıdaki panel üzerinde hoparlörden 'karıştırıcılar'a gidin. Orada 'giriş' bölümünde 'mic'i kırmızıdan yeşile çevirin. Eş deyişle mikrofonu açmış olun. Sonra  Skype seçeneklerde Ses Aygıtları bölümünde 'default device' değil, diğer seçenekleri teker teker deneyin, 'Bir test sesi çıkar' düğmesine basıp ses çıktığından emin olun. Sonra 'Bir test araması yap'ı seçip deneyin. Büyük olasılıkla düzelecektir.

Esenlikle...

Ömer Özen