[Pardus-kullanicilari] MS Works yazilimi karsiligi....

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
23 Tem 2008 Çar 03:47:11 EEST

Merhabalar;

Open office'i incelediniz mi? Veritabanı yazılımı olarak da Open office
veritabanı var depoda..

tam olarak hangi dosya uzantısını kullanıyor bilmiyorum ama o dosya
uzantısı (atıyorum .docx olsun)

convert .docx in linux

şeklinde google'da yapacağınız bir aratma sonunda işinize yarayacak
sonuçlar bulabilirsiniz. (docx formatını doc'a çevirmiştim, o zaman
karşılaşmıştım böyle bir durumla)

umarım sorunuza cevap olabilmiştir..