[Pardus-kullanicilari] Linux-Findows kýyaslama dökümaný?

kanyukuk mutlak at adalet.in
23 Tem 2008 Çar 00:00:15 EEST

Ben de bulunduğum ilçedeki Kaymakam Bey'le MS ürünleri yerine, ilçedeki
devlet dairelerinde linux ve linux ürünlerinin kullanılması hakkında
konuştum. Olumlu sonuç aldım uygun bir zamanda konuyu tekrar açacağım ve
gerekli donanımları biriktirdikten sonra muhtemelen bana Pardus kurulumları
için onay verecek, aynı zamanda Belediye Başkanı'nı da iyi tanırım onunda bu
konuda bana destek çıkacağını düşünüyorum. Ayrıca bağlı olduğumuz ilin
Belediye Başkanı'nın kızı lisede sınıf arkadaşım olmasından dolayı da ilde
de Pardus kurulumu istememe destek gelecektir ve ildeki bütün kamusal
alanlarda MS ürünlerini kuran kişiyle de yakından birbirimizi tanıyoruz...

Ayrıca iyi haber şu an ülkenin çeşitli yerlerindeki iki Endüstri Meslek
Lisesi'nde tamamen Pardus kullanıldığını öğrendim..