[Pardus-kullanicilari] playonlinux

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
22 Tem 2008 Sal 17:10:03 EEST

sistemimde wine kurulu, ancak playonlinux'un wine ayarlarını bölümüne
baktığınızda, kurulu değilmiş gibi gösteriyor ( Tools > Manage Wine Versions
). dahası, wine için daha önceden farklı bir tema, corefonts, flash vs
kurmuş olmama ve bazeı ayarlar yapmış olmama rağmen, yeni kurulmuş bir wine
gibi gösterip bunların hepsini yeniden kuruyor gerektiğinde.