[Pardus-kullanicilari] ram sorunu

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
22 Tem 2008 Sal 14:49:06 EEST

Sanırım küçük bir bilgi kirliliği var. Pardus 2008 32 Bit olduğuna göre,
toplamda 3 GB Ram kullanabilirsiniz. Daha fazla ram kullanmak
istiyorsanız 64 Bitlik bir işletim sistemi kullanmalısınız. Örneğin
Centos, ubuntu vs. Aklıma gelen 64 Bit versiyonu olan dağıtımlardı bunlar.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi
+90 466 212 63 61