[Pardus-kullanicilari] VirtualBox ve Pardus 2008

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
22 Tem 2008 Sal 08:27:13 EEST

Tekrar Merhaba,

Daha önce VirtualBox'un yavaşlığı konusunda bi e-posta atmıştım gruba.
Yeni bir hardisk'e 2008'i baştan kurdum. VirtualBox'un 1.6.2 binary
versiyonunu kurdum. Ama sonuç değişmedi. Daha önce oluşturulmuş sistemi
yavaş çalıştırdı. (daha doğrusu çalıştıramadı yada ben beklemeye
tahammül edemedim.) Yeni kurulum yapmak istediğimde sonuç değişmedi.

VirtualBox'un yavaşlığı konunda bir fikri olan varmı?