[Pardus-kullanicilari] playonlinux

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
21 Tem 2008 Pzt 14:33:15 EEST

Linuxta çok oyun oynayan biri değilim ama bu kadar adı geçinde paketi
denemiştim. Hazır resmi depo yolundayken, rastladığım bir problemi
bildireyim: paket sistemde kurulu olan wine ı kullanmıyor, onun yerine
kendisi kaynak koddan wine indirip kuruyor... sistemde kurulu wine'ı ve onun
ayarlarını kullanması sağlansa saha şık durur gibi. ya da paketin çalışma
şekli mi böyle?