[Pardus-kullanicilari] autocad 2008

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
20 Tem 2008 Paz 18:37:44 EEST

Merhaba sayın Deniz Doğan,
ACAD 2008 sanırım wine üzerinden Framework 2 uygulamasının uyumsuzluğu
yüzünden kurulamıyor. Ben de denemiştim. Microsoft'un sitesinden framework'u
ayrıca yüklemeyi denedim, olmadı. Ne yazık ki, Framework 2.0 wine ile
kurulamıyor, haliyle o olmayınca da ACAD kurulamıyor. Ben ACAD 2008'i, VBox
üzerindeki sanal windows'ta çalıştırıyorum. Problemsiz çalışıyor.
Malesef AutoDesk ACAD'ı Linux versiyonu olarak çıkarmamış.
Pardus altında ise
QCad (sadece 2B tasarımlar için)
http://www.ribbonsoft.com/qcad.html
veya
PythonCAD
http://www.pythoncad.org/
yazılımlarına bir göz atabilirsiniz. PythonCAD'i bilmiyorum ancak QCAD'i
denedim, Pardus'ta sorunsuz çalışıyor.

Kolay gelsin.