[Pardus-kullanicilari] Pardusta Babylon

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
20 Tem 2008 Paz 17:34:07 EEST

İsmail Bey merhaba,
Boncuk'u ve Stardict'i kullanabilirsiniz. Amma illaki Babylon diyorsanız,
Babylon 7'yi Wine ile Pardus altında çalıştırabilirsiniz. Başka versiyonları
denemedim. Babylon 7 problemsiz çalıştı. Aynen Windows'taki gibi saatin
yanına ikonunu atıyor. Ancak Pardus'ta her 3 fare tuşu da görev yaptığı için
Babylon'a atayamıyorsunuz.  Klavyeden herhangi bir tuşu atayabilir veya
Babylon simgesine çift tıklayarak ekrana getirip sözcüğü yazarak
kullanabilirsiniz.
Kolay gelsin.