[Pardus-kullanicilari] autocad 2008

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Tem 2008 Paz 17:26:18 EEST

Merhaba Deniz Bey,

Ne yazik ki yeni Autocad surumleri wine ile calismiyor diye biliyorum. Bu
konuda urununu parasini odeyerek satin aldiginiz AutoDesk sirketinden
talepte bulunmaniz gerekecek.

Ya da tamamen kendinizi acik kaynaga verebilir, qcad gibi alternatiflere
bakip, kullanmaya calisip, gelismesi icin destek olabilirsiniz (kod yazarak,
yazamiyorsaniz yazan birini tutarak vs.)

Baska bir cozum de sisteminize biraz daha RAM ekleyip Autocad kullanacaginiz
zaman virtualbox ile sanal makinede calistirmak olabilir.

Kisa vadede baska cozum gorunmuyor ne yazik ki.

Emre