[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 30, Konu 250

alibal alibalamca at gmail.com
20 Tem 2008 Paz 16:16:09 EEST

sorunuzun birinci kismini tam anlayamadim KDE masaustu degil de GNOME masa
ustu ile deneyen varmi demek ise ebn denemedim digeri de XP ile beraber
kullanan var mı demek ise xp ile kullanıyoruz cogumuz sorunsuz.

sozluk icin şu adrese bi bakın benim çok hoşuma gitmişti
http://www.ozgurlukicin.com/paket/boncuk/

20 Temmuz 2008 Pazar 15:54 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com>
yazmış: