[Pardus-kullanicilari] ses ve görüntü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Tem 2008 Paz 14:38:11 EEST

Merhaba,

ALT ve F2 tuslarina ayni anda basin karsiniza bir pencere gelir, buraya
konsole yazip enter'layin. Karsiniza komut satiri gelecektir.

ls komutu "list" anlamina gelir yani bir dizin icinde listeleme yapmak icin
kullanilir. DOS'taki karsiligi DIR komutudur. ls'den sonra bosluk ve - den
sonra parametrelerimizi girebiliriz. ls  -la   ise tum dosyalar ve tum
detayla cikti almamizi saglar.

Bir linux kitabi alip biraz goz gezdirmekte fayda olabilir genel mantigi
anlamak icin.

Saygilar,

Emre